Dispune de drive DC
Capacitate de încărcare: 1.500 kg
Condus electric
Interval de cursă: 85 - 200 mm
Distanta centru sarcina: 600
Lungime totala: 1.700 mm
Latime totala: 565 mm
Lungimea furcii: 1.150 mm
Distanța exterioară a furcii: 560 mm
Raza de viraj: 1.475 mm
Lățimea culoarului: 1.929
Înclinabilitatea (cu/fără sarcină, %): 3/10
Viteza de conducere (min/max): 3,5/4,0 km/h
Motor de tracțiune (DC, kW): 0,65
Motor de ridicare (DC, kW): 0,8
Încărcător (intern) 12/8
Baterie: 2x12/65 V/Ah
Controler control CURTIS DC
Greutate proprie: 205 kg
Transpalet electric 1500 kg E-BFSR - cu roți de sprijin practice
Ridicarea, coborârea și conducerea acestui transpalet electric 1500 kg E-BFSR se fac electric și nu necesită niciun efort deosebit.
Transpalet electric 1500 kg E-BFSR cu un design ușor este deosebit de ușor de manevrat în curbe. Indiferent dacă este încărcat sau descărcat - nimeni nu poate învinge transpaletul electric HanseLifter E-BFSR când vine vorba de caracteristicile de conducere.
Bateria cu întreținere redusă asigură ore lungi de lucru, iar încărcătorul intern pentru încărcare rapidă. Încărcarea se poate face la orice priză.
Transpalet electric 1500 kg E-BFSR este echipat cu un control de conducere Curtis de înaltă calitate. Controlul capului multifuncțional este ușor și instinctiv. Cu contorul de ore de funcționare, aveți întotdeauna o imagine de ansamblu asupra orelor de funcționare. Afișajul pentru starea bateriei și a încărcării vă arată cât timp mai puteți lucra cu transpaletul electric HanseLifter E-BFSR. Roțile din poliuretan sunt foarte silențioase, rezistente la abraziune și au o tracțiune bună. În plus, alunecă ușor peste denivelări și oferă, de asemenea, o manevrabilitate bună. Roțile tandem din poliuretan sunt un bun compromis între finețe și rezistență.
Capul motostivuitorului electric E-BFSR a fost redus la esențial. Toate comenzile sunt ușor accesibile și pot fi operate instinctiv. Dacă bara de tracțiune este în poziție verticală sau orizontală, transpaletul electric E-BFSR nu poate fi deplasat. Când motocul este aproape vertical, mașina trece automat la treapta cu șenile.